Friday, January 15, 2010

Salam...

Baru aku tau, fungsi blog ni..Maaf cos aku masih belajar guna computer, cos dulu aku hanya pegang "TRAY" je..

Mama, i luv u so much..Pg smlm ms nak gi keja, ckp kat mama, hr ni (JUMAAT), ada gerhana bulan, nak suruh laa my sis tgk gerhana tu, cos ada kejadian budak genius tu, masa mak dia mengandung, mak dia saksikan gerhana matahari, then anak dia jd pandai..Sekrg anak dia baru 10tahun, tapi dah buat O'Level kat Help University(Tak sombong pun,hehe)...
Then, mama reply:"Masa mama mengandung dulu, mama pun tgk gerhana matahari, tp takda pa2 pun"...Hah! Sabar je laa..Aku assume, mak aku mesti nak ckp, takda anak dia dia yg genius mcm tu..Aku pun tergelak sendiri..Tapi, terus cepat2 masuk keta...Hehehe..

Rindunya kat My Late Dad: Arwah Mafaudzil Bin Mohd. Amir..Kalau lah dia ada lagi..Last sekali, aku jumpa Arwah Abah, masa kat Mekkah, depan pintu Kaabah (Multazam)..Itulah keagungan Ilahi..Kalau lah, masa tu, aku leh peluk Abah, tapi tak leh (cos Abah dalam IHRAM ms tu)..Abah, kalau abah ada lagi, mesti abah tak biarkan Ajun(nick name kat umah) mcm ni kan..Aku takkan berhenti berdoa utknya, amin..

Semalam, rentetan "Kes Tersebut", aku terharu, pg2 masuk opis, ramai yg support aku, ada yg buat2 tanya(wlaupun dah tahu cite)..Tapi takpelah, I feel blessed to be here, with all the support from them..Aku akan cuba belajar, adat keja awam, adat keja ngan melayu..Adat, adat dan adat..

Luv...From Liz Julia..

No comments:

Post a Comment